Monday, June 22, 2009

Hari ini,dan semalam aku terlalu sedih... entahla..mengapa,kenapa,apa sebabnya aku pon susah nak terangkan atau lebih sng aku katekn sbnya adlh rahsia. knp org tak mgerti diriku.. kenapa.. adkh aku ni mnusia yang terllu truk shggkn aku ni sllu dislhkn.. ap y aku lkukn adlh stu pngorbnn mgkin bg org dianggp tidk logik,tak msuk akl dan brbagai tohmahan y lain.. mgapa org y aku pcy dan aku syg sndr pon sbgtu jua.. erm..kdg2 aku rs aku tk dprlukn.. tdk mgp klu aku tak ada..mgkn mereka lbh bhg tnpa aku.. episod2 cinta semkin tragis... aku tllu sygkn phubgn ini tp siapa y mgerti... aaahhh!! aku tak perlu siapa2 tahu..bia st hr nnt org pcy dan liht sndr dgn mata sndr dgn prsaan menyesal y tramt sgt.... aku rndukn hr2 dulu.. pnuh dgn rs bhg...kriangan.. aku fkir slps smlm ia akn mbhgkn hdup aku dgnyer tp tdk..impian hny sia2.. mgkin slh ku jg sbny.. aku tllu truk..aku tllu sdh tp aku xnk org tgk aku sdh..dan aku tkkn tujkkn kpd sesiap y aku tgh bersedih...krn kesedhn itu y mmbuat kita mnjd insan y lmh.. dan aku tk nk mnjd lmah seprt seblum2 ini.. biarlh org bnci pd kite..biarlh.. aku ttp maafkn dan aku ttp ykin st hr nnt aku ttp akn bhgia...hny tgu waktu y ku rskn xlm sj lg.. klu hdupku dtkdrkn sndr bwt ms nih..aku pasrah,redha..aku xmau mghrpkn sesuatu y tdk psti..kpd ymgingnkn aku berubh,tgulh aku brubh krn driku sndr.. sape kt aku tdk mh brubh.... niat itu ttp ku semt dlm ht y kcil nie..cm mnnt waktu,ms y sesuai.. aku dlm terteka..tertekn y amt sgt....... bialh ku pendm prsaan ini...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails