Saturday, April 4, 2009


ladies n gentleman... may i introduce our teacher.. Cikgu Emir....... tadaaaaa... Cikgu Emir ni nnti jd cikgu kajian tempatan tau or may b ngajar sivik.. erm, klu nk tau kwn2 emira pgil cikgu Emir nie baby sbb org kate muke dye mcm baby face.. erm?? yekerr?? prasanlah papa nie... hikk222.. satu lg ms kmi nk daftar celcom ari tue ader kakak tue kate dye umur 17 thun.. haaa.. muler lah prasan mude.. triiiikkkk pipi br tau.. heee.. pdahal da tuerr....

Aku Bangga menjadi guru.. mengerti yang kini aku bakal seorang guru yang akan mendidik anak bangsa..

Kalau nak tau emira nie bakal guru pendidikan khas, insyaallah suatu hari nanti.. memang seronok mase menjalani PBS apatah lagi menjalani praktikum suatu hari nanti..


Diriku sebagai guru amat besar cabarannya, namun cabaran itu bukanlah penghalang untuk memilih kerjaya sebgai guru..


- Hari tue emira ngan emir pegi dating kat Bukit Tinggi,Pahang.. Seronok sgt pegi dkt c2.. tempatnyer romntik.. best sgt.. pg sane rs mcm skjap jer.. lpas tu emir kena blik sbb esoknyer dye kn blik umah dye dkt perak. lgpun hr sabtu dye kn blik terngnu coz ahad da start klaz.. tp xpela nnt cuti sem ti kmi da plan nk jln2 dkt hOT SPRING, Sg klah.. kt c2 pun best juge.. ble hlgkn tension coz br lpas peperiksaan mase tue..-

video

tHIS sONG Saye Tujukan OFCOZLAH kEPadA mY Verryy2x bELOved PerSON IAitu emir..Cayunkk paPA cANGAT2.. lAGU nIE mUNGKIN bLE iMBas BAlik our Memoir yaNG DULU MaSING2 sOMBongnyer.. hik22..tAPI Sape tau dlm Hati masing2 SIMpan perasaAN SYG TUE..


kUCing kIterr tengah tENGOK KITEr berlakonlAHH.. Hik22..

Sayang.. cinta ini indahkan? aku bahagia dengan dirimu sayang.. moga hubungan ini akan kekal selamanya..
Related Posts with Thumbnails